Wijkwandeling Bleiswijk: “Nog genoeg wat aandacht nodig heeft”

Afgelopen week organiseerde ons kandidaat raadslid Christiaan Toussaint een wijkwandeling in Bleiswijk met een groep betrokken inwoners en partijleden. Daarbij kwamen ze een aantal zaken tegen die voor verbetering vatbaar zijn.

Christiaan woont met plezier in Bleiswijk: “Het is écht een schitterend dorp. Tegelijkertijd liggen er genoeg kansen en uitdagingen om nog fijner te kunnen wonen. Tijdens onze wandeling langs diverse plekken in het dorp ervaarden we in de Marijkelaan de geluidsoverlast van de N209, een beperkte toegankelijkheid voor mindervaliden in de Dorpsstraat en een groenvoorziening die beter onderhoud nodig heeft.”

Ook op verkeersgebied kan het volgens Christiaan beter: “Bijvoorbeeld de oversteekplaats in de Frederik Hendrikstraat is heel onlogisch. Dat zorgt voor gevaarlijke situaties en dat kan niet voor zo’n belangrijke verkeersader tussen De Tuinen en het centrum.”

De wijkwandeling was volgens Christiaan een succes. “We hebben genoeg gezien wat aandacht nodig heeft. Dat is vast niet alles en daarom volgt binnenkort nog een wandeling. Wil je meelopen? Stuur dan een mail naar communicatie@vvd-lansingerland.nl.”